Ti splošni pogoji veljajo za poslovanje spletne trgovine zdravahranazapse.si (v nadaljevanju ZHP trgovina) in ZHP kluba.

Z obiskom spletne strani zdravahranazapse.si in trgovine se smatra, da strinjate s spodaj opisanimi splošnimi pogoji poslovanja.  Ti splošni pogoji so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter drugimi veljavnimi zakoni Republike Slovenije.

Osnovne definicije

Prodajalec je  ZHP trgovina, zanjo lastnik PE3c, Primož Petric, s.p.

Lastnik spletne strani in trgovine ima vse pravice, da brez predhodnega obvestila spremeni vsebino spletne strani, tudi možnost za dostop do spletne trgovine

Uporabnik je oseba, ki sprejme te splošne pogoje. Tej se nanašajo na naročanje in nakup izdelkov prek spletne trgovine ter na ZHP Klub.

Naročilo je zahtevek s strani uporabnika za nakup enega ali več določenih izdelkov ali naročilo članarine za ZHP klub preko  spletne trgovine. Naročilo se pošlje preko dostavne službe na naslov, ki ga uporabnik navede po vnaprejšnji potrditvi preko e-maila.

Potrditev naročila se izvede po elektronski pošti.

Pogoji uporabe spletne trgovine

Ogled spletne ZHP trgovine je popolnoma prosto dostopen in izvedljiv kjerkoli na svetu.

V ZHP spletni trgovini je za vsak izdelek navedena cena, njegove osnovne značilnosti in dodatne informacije, s katerimi se uporabniku olajša odločitev za nakup izdelka.

Vse cene so navedene v evrih.

Kako naročiti izdelek?

Na spletni strani je pri vsakem izdelku zelen gumb »Dodaj v košarico«. S pritiskom na »Prikaži košarico« lahko uporabnik preveri vsebino virtualnega nakupovalnega vozička, doda nove izdelke ali odstrani tiste, ki jih ne želi.  S pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« se prikažejo podatki stranke, podatki za dostavo in ponoven pregled virtualne nakupovalne košarice. Naročilo se zaključi s pritiskom na gumb »Zaključi nakup«.

Po uspešno oddanem naročilu uporabnik prejme potrditev naročila na svoj e-poštni. V potrditvenem e-sporočilu so navedeni naročeni izdelki, št. naročila ter datum in ura naročila.

V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, se uporabnika obvesti na posredovan e-naslov ali telefonsko številko. Če uporabnik ne želi kupiti drugega izdelka (podobnega izdelka), se lahko naročilo prekliče.

Obvezni podatki uporabnika pri naročilu

Za oddajanje naročila v spletni trgovini mora uporabnik navesti:

  • Ime in priimek,
  • Veljavni naslov za dostavo izdelkov,
  • veljavni e-poštni naslov,
  • veljavno telefonsko številko

Postopek naročanja

Naročila v ZHP spletni trgovini se sprejemajo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. O vzdrževanju spletne strani je uporabnik vnaprej obvešečen, ZHP spletna trgovina pa si jemlje pravico, da lahko zaradi višje sile pride do momentalnega izpada, ki ga bo lastnik poskušal čim prej rešiti.

Preklic naročila

Uporabnik lahko prekliče naročilo, pri čemer ni potrebno navesti razloga.

Preklic naročila lahko opravite po telefonu ali po e-pošti na naslovu: [email protected]

Za preklic naročila je potrebno posredovati: št. oddanega naročila, tel. številko posredovano pri naročilu, ime in priimek ter e-poštni naslov s katerim je uporabnik registriran v trgovini ter končni znesek naročila.

ZHP Klub

ZHP klub je klub, ki povezuje pasje skrbnike s ponudniki različnih izdelkov in storitev za živali. ZHP klub je sestavljen iz članov (fizične osebe) in ponudnikov (pravne osebe). ZHP je zgolj posrednik med enimi in drugimi, nikakor pa ne nosi odgovornosti za morebitne spore in škodo, ki bi nastala med ZHP članom in ZHP ponudnikom.

Vsak ZHP član prejme člansko izkaznico, ki ni prenosljiva.

ZHP članarina velja 1 leto od plačila.

Vsak ZHP član prejme natančen seznam ponudnikov in navodila, kako, kdaj in zakaj je upravičen do popusta. Član se identificira s člansko izkaznico, člansko številko ali katerokoli drugo obliko, ki je posebej navedena.

Člani ZHP kluba bodo na e-naslov o novih ponudnikih obveščeni v največ 14-dnevih od priključitve novega ponudnika.

Dostava pošiljk

Po prejemu naročila v ZHP spletni trgovini, uporabnik prejme avtomatsko sporočilo o uspešno oddanem naročilu.

Možna je dostava le uspešno oddanih naročil.

Dostava naročenega blaga se ne izvaja ob nedeljah in praznikih.

Redna dostava – v roku 2-5 delovnih dni od potrditve naročila, za dostavo ZHP članske izkaznice boste dodatno obveščeni.

ZHP spletna trgovina uporablja storitve Pošte Slovenije.

Naročilo se dostavlja na naslov uporabnika (ne glede na to, ali gre za domači ali službeni naslov)

Cena dostave je navedena na strani vsakega izdelka v razdelku Dostava in plačilo.

Če uporabnik ne zagotovi dostopa in pogojev za dostavo blaga na posredovani naslov v navedenem roku, prodajalec ni dolžan izvesti dostave.

Plačilo

Plačilo naročenega blaga je mogoče opraviti na tri spodaj navedene načine ali v kombinaciji z drugimi načini plačila, kjer se zahtevan znesek ne spreminja, ne glede, ne glede na izbrano plačilno metodo, pri obdelavi plačila pa ne nastanejo dodatni stroški.

  • Plačilo po povzetju – z gotovino poštarju ob dostavi,
  • Z nakazilom na TRR,
  • Preko Pay pala

Znesek, ki ga mora uporabnik plačati za naročeno blago je cena, navedena na spletni strani trgovine v trenutku oddaje naročila.  Cena posameznih izdelkov se lahko spreminja.

Reklamacije

Uporabnik ima pravico reklamirati ali vrniti kupljeni izdelek v spletni trgovini v roku 2 (dveh) tednov od prejema blaga.

Pri reklamaciji je uporabnik dolžan vrniti kupljeno blago v nepoškodovanem stanju v originalni embalaži z nalepkami.

Pri prekinitvi pogodbe se v primeru, da je Uporabnik že plačal naročilo, povrne celotna kupnina za vrnjeno blago na navedeni bančni račun v roku 1 meseca /en mesec/ dni od poslanega e-poštnega sporočila s potrdilom o vračilu blaga in z vsemi zahtevanimi podatki.  Dokler uporabnik ne vrne blaga, ni povračila kupnine. V primeru, da blago ni vrnjeno, se reklamacije ne more izvesti.

Pravico do prekinitve pogodbe v primerih, ko je blago plačano, se ne da uveljavljati  za ZHP klub članarino.

Reklamacija se uveljavlja, kadar kupljeno blago ne ustreza dogovoru med pogodbenima strankama. Neskladnost v zvezi z dogovorom med strankama se lahko izraža v:

proizvodnih napakah izdelka,

ugotovljenih manjkajočih delih izdelka,

pošiljanju napačnega blaga,izdelka, ki je različen od naročenega,

neskladju z navedeno velikostjo in/ali barvo – v blagu, ki je poslano v različnih velikostih in/ali barvah od naročenih;

poškodbi izdelka med prevozom.

Zahtevek za reklamacijo se pošlje na e-naslov [email protected], pri čimer mora Uporabnik vrniti blago v roku  enega meseca.

Pri reklamaciji se uporabnik lahko odloči za zamenjavo določenega izdelka za enak brez napak ali za izdelek drugačne velikosti, barve. Uporabnik se lahko tudi odloči za vračilo kupnine. ZHP spletna trgovina lahko ponudi zamenjavo za popolnoma nov izdelek z isto ceno, oziroma mora uporabnik doplačati, če je cena zamenjave višja.

Vračilo blaga pri reklamaciji, razen v primerih proizvodne napake ali poškodbe med prevozom, se izvaja pod naslednjimi pogoji:

  • nepoškodovano stanje izdelka (izdelek ni strgan, spraskan, nošen, opran ali zlikan)
  • ni škode, ki nastane zaradi nepravilne uporabe
  • ohranjeni sta originalna embalaža in etiketa
  • Vračilo blaga lahko izvedete na naslov, ki je naveden na računu.

Pri zamenjavi izdelka, stroške poštnine krije uporabnik,  razen če je do te zamenjave prišlo zaradi napake spletne trgovine. Če uporabnik želi zamenjati ali vrniti izdelek, lahko to stori preko navadne ali hitre pošte.

Avtorske pravice

Spletna trgovina, vsi podatki, slike artiklov, napisi in grafike na majicah na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Vsaka kršitev se kaznuje in bo posredovana na pristojno sodišče.